Bijna! - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Cherouke Kersten - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Cherouke Kersten - WaarBenJij.nu

Bijna!

Blijf op de hoogte en volg Cherouke

27 Februari 2014 | Nederland, Groesbeek

Lieve allemaal,

Dit zal meteen mijn eerste en laatste verslag zijn vanuit Nederland! Volgende week om deze tijd zal ik namelijk al bijna in het vliegtuig stappen om vervolgens 17uur later aan te komen in Buenos Aires! Ondanks dat de zenuwen nu beginnen te komen en ik iedereen héél erg ga missen, heb ik er heel veel zin in! Na een maand Spaans te hebben geleerd zal ik verder gaan naar Peru, Ecuador en vervolgens zal mijn reis eindigen in Costa Rica.
Voor dit allemaal is het eerst tijd voor een mooi weekje carnaval met mijn lieve vriendinnetjes! <3

Besos y abrazos,

Cherouke

  • 27 Februari 2014 - 17:17

    Anski:

    Cherry! Kan niet wachten om je verhalen allemaal te lezen! Geniet eerst van carnaval met je lieve vriendinnetjes! Dikke kus

  • 27 Februari 2014 - 17:21

    Cherouke Kersten:

    Thanks Anskie! Geniet van je carnaval en tot over 5 maandjes! Dikke kussen xx p.s. het ticket is al geprint

  • 27 Februari 2014 - 17:22

    Ramonda:

    wat een leuk vooruitzicht!! jaa zeker eerst nog lekker genieten van de carnaval!! Liefs xxx Ramonda


  • 27 Februari 2014 - 18:21

    Ruttuh:

    Hey cherrytomaatje ;),

    Wat leuk dat we je kunnen volgen zo! Ben benieuwd naar de verhalen en foto's. Maar eerst id carnaval virren nog!!!! XXX

  • 27 Februari 2014 - 18:23

    Kaatjeee:

    We gaan nog even lekker genieten lief vriendinnetje!! ♡♥♡♥♡

  • 27 Februari 2014 - 21:59

    Lonn:

    Chambaks!

    Ik en Schattepluize gaan jou zo missen. Alvast héééél veel plezier en moois gewenst. Ik let wel op Pedi.

    xxxxxxxxxx je gebroerte

  • 28 Februari 2014 - 16:40

    Mariska:

    Lekker dat je nog even Carnaval kunt vieren voordat je vertrekt. Wellicht leidt het ook wat af van de zenuwen. :)

  • 05 Maart 2014 - 09:13

    Tonny:

    Hoi Cherouke,

    Het is bijna zover, laatste dingetjes inpakken en nog een keer afscheid nemen van heel veel mensen. We wensen je veel plezier en geniet van alles wat je meemaakt. Pas goed op jezelf en kom heelhuids weer terug. We blijven je avonturen volgen via deze site...
    Liefs en groetjes Theo, Tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cherouke

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen: 590
Totaal aantal bezoekers 7463

Voorgaande reizen:

06 Maart 2014 - 03 Augustus 2014

Zuid Amerika!

Landen bezocht: