Eerste dagen in Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Cherouke Kersten - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Cherouke Kersten - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Buenos Aires

Blijf op de hoogte en volg Cherouke

09 Maart 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Lieve allemaal!

Inmiddels ben ik al bijna drie dagen in Buenos Aires en voel ik me aardig thuis. De vlucht viel uiteindelijk mee, hoewel ik op sommige momenten echt niet wist waar ik aan begonnen was. Eenmaal aangekomen op het vliegveld van Buenos Aires zou iemand mij oppikken met een bordje met mijn naam erop. Nou er stonden zeker 50 mensen met bordjes, maar mijn naam zag ik niet! Dus na drie x bellen met de organisatie heb ik hem uiteindelijk gevonden. Meneer stond keurig op mij te wachten met een bordje "Cherouke petronella lonneke kersten".
Ik dacht dat hij ook mee ging in de taxi, maar nee. Ik werd in de taxi gezet bij een wat oudere man, die geen Engels kon. Verder zei hij alleen maar "mas Linda". Dat betekent erg knap of iets in die richting. Na twee uur in de taxi kwam ik aan bij mijn hostel. Eigenlijk voelde ik me meteen al thuis. De eerste twee nachten sliep ik bij twee Nederlandse meisjes, zij zijn gister vertrokken. Nu slaap ik met twee Zweedse meisjes. Ik slaap boven in het stapelbed, helaas is er geen trapje waardoor ik maar moet springen en zien dat er geen ongelukken gebeuren haha. Gister ben ik met een meisje uit Peru naar twee musea geweest en heeft ze mij de stad laten zien. Buenos Aires is echt heel erg mooi en tot nu toe is het nog steeds 25graden, helaas wel met weinig zon. Vandaag zou ik eigenlijk naar la Boca gaan. Google maar eens; een hele mooie buurt met veel kleurrijke huizen. Helaas is diegene met wie ik zou gaan gister gesneuveld met uitgaan haha. Wie weet gaan we nog steeds als haar kater uitgewerkt is. Het is hier tenslotte pas 15:30. Ondanks mijn 26 muggenbulten (word gek van de jeuk) en het feit dat ik hier niet kan pinnen omdat het zeer onvoordelig is en ik nu een soort van illegaal geld moet overmaken en peso's bij die persoon moet ophalen gaat alles prima. Nou ik geef jullie allemaal een dikke knuffel en tot snel! X uit Argentinaaa

  • 09 Maart 2014 - 20:21

    Anski:

    Lieve Cherry! Ik ben blij dat je je meteen zo thuisvoelt daar! Ben benieuwd naar al je avonturen! Dikke kus uit best

  • 09 Maart 2014 - 21:12

    Lonn:

    Leuk om te lezen! Blijf vooral schrijven. Ik mis je, maar vind het kei leuk dat je je al thuis voelt! Ben trots op jou, gezustertje. Lekker genieten daar, en ook lastige dingen komen goed. Liefs xxx

  • 09 Maart 2014 - 21:18

    Linn:

    Toppertje! Leuk om te lezen, ga zo door :-) ik mis je maar we skypen!
    Dikke kus <3

  • 10 Maart 2014 - 23:28

    Carla:

    Heej cherouke fijn dat t oke is!! Hier ook 20 gr.grtjs dikke kus carla

  • 11 Maart 2014 - 08:46

    Ger & Ria:

    Hoi Cherouke
    Wij lezen graag jouw reisverhaal we vinden je een KANJER
    GENIET MAAR HIER KRIJG JE NOOIT SPIJT VAN

    Dikke kus Ger & Ria xx

  • 11 Maart 2014 - 20:40

    Mama:

    Hoi kanjer,
    Wat fijn dat je je thuis voelt in Buenos Aires. Ik mis je wel maar vind het geweldig dat je dit hebt ondernomen. Deze ervaring nemen ze je niet meer af. Good Luck my dear. Liefs mam.

  • 12 Maart 2014 - 11:25

    Tonny :

    Hoi Cherouke,

    Fijn dat je goed bent aangekomen en uiteindelijk toch opgehaald bent. Super dat je je al thuis voelt. Ik vind het kei knap dat je dit zo helemaal in je eentje onderneemt. Zou niets voor mij zijn.Ik vind het wel gezellig om zo op de hoogte gehouden te worden van al jouw avonturen, dus blijven schrijven.

    Groetjes en liefs Tonny

  • 14 Maart 2014 - 08:32

    Tonny:

    Hoi Cherouke,

    Proficiat met je verjaardag en een fijne dag,

    groetjes Theo Tonny

  • 14 Maart 2014 - 08:37

    Ger & Ria:

    Hieperdepiep HOERA
    Verjaarszoenen

    Gerritje & Ria xxxxxx

  • 14 Maart 2014 - 19:22

    Renée Feijen:

    He Cherouke!
    Wat super dat je je al thuis voelt! Leuk om jou verhalen te lezen!
    Gefeliciteerd en wie weet zien we elkaar in Peru!
    X

  • 14 Maart 2014 - 19:24

    Renée Feijen:

    PS. 27 Maart ben ik in Buenos met een braziliaans vriendinnetje! We zitten in Millhouse hostel en gaan zeker partyen daar dus als je mee wilt?! X

  • 14 Maart 2014 - 19:49

    Cherouke:

    Lieve allemaal!

    Thanks voor jullie berichtjes! Vind ik heel erg leuk om te lezen!
    Dus vooral blijven sturen :) René, 27e gaan we zeker een feestje bouwen!
    Ik heb je een fb bericht gestuurd.

    Dikke kussen voor jullie allemaal uit Buenos Aires!

  • 14 Maart 2014 - 20:01

    Jan En Ineke:

    Hoi Cherouke,

    Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je het nog gevierd?
    Fijn dat je toch goed bent aangekomen.
    En wat een luxe; zwembad erbij!
    Ben je niet moe van al de indrukken, je ziet van alles, ontmoet andere mensen, is toch heel wat.

    We vinden het fijn dat we je kunnen volgen, weten wij ook een beetje hoe het daar is.

    Cherouke, groetjes en tot de volgende keer.




  • 15 Maart 2014 - 10:25

    Ria Thijssen:

    Hoi lieve Cherouke ,

    Jij maakt daar van alles mee , heel goed en fijn voor jou !!
    Maar wij ook !!
    Woensdag geopereerd aan mijn rechter pols ( carpaal tunnel syndroom ) !
    Donderdag een crematie gehad van Maria ( de vrouw van Wim - gitarist in de band waar Ger In speelt ) .
    Heel verdrietig , zo/n mooi mens 62 jaar jong en dan na een hele moeilijke behandeling het leven los te moeten laten !!
    s Avonds de presentatie van de nieuwe Mercedes C - en S Klasse .
    Wat een contrast ! Maar een geweldige pep-talk van Marc Lammers ( voormalig bondscoach van het Nederlandse Danes Hockey Elftal !! Wat een fantastisch en boeiend spreker !!!
    Hele leuke en inspirerende mensen ontmoet !!
    En gisteren als klap op de vuurpijl : Op naar Dernbach , naar de gebroeders Ludolf !!
    En wat denk je . rijden we het verkeerde Dernbach in !! Nooit geweten dar er twee van deze plaatsen in Duitsland zijn .
    We koen aanrijden , niemand thuis .
    Wel een heel aardig echtpaar uit Dillenburg ( heeft alles te maken met ons Koningshuis !! En ik ben van Blauw Bloed , weet je nog .. )
    Nog wat rond gekeken , gefilmd en geklopt , geroepen , maar geen anslusch !
    We staan op het punt om weg te gaan , komt daar een autootje aan rijden , met de gebroeders Ludolf en een camara - ploeg !!!
    Wij mogen mee doen als figuranten en hebben alle tijd om met onze idolen kennis te maken !!
    Cherouke , het was net een film waar we ons in bevonden !! Onze dag kon niet meer stuk !!
    Met de filmbeelden gaan we a.s. maandag DE Auto weer inleveren .
    Het is hier al de hele week verrukkelijk weer , dus het voelde gisteren als vakantie !!
    Lieve Slambaksie , pas goed op jezelf en denk eraan er zit een engeltje op jouw schouder om een oogje in het zeil te houden .
    Dikke , dikke zoenen van Gerritje en Marie !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cherouke

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen: 558
Totaal aantal bezoekers 7452

Voorgaande reizen:

06 Maart 2014 - 03 Augustus 2014

Zuid Amerika!

Landen bezocht: