Alweer op de helft van mijn tijd in Buenos Aires! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Cherouke Kersten - WaarBenJij.nu Alweer op de helft van mijn tijd in Buenos Aires! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Cherouke Kersten - WaarBenJij.nu

Alweer op de helft van mijn tijd in Buenos Aires!

Blijf op de hoogte en volg Cherouke

21 Maart 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Lieve allemaal!

Hier weer een verslagje vanuit het koude Argentinië. Helaas is de wintertijd hier aangebroken en komt de temperatuur nauwelijks nog boven de 18 graden met vrijwel geen zon. Ondanks de temperatuur heb ik het nog steeds goed naar mijn zin! Lang leve Skype en Whatsapp, want ik mis jullie toch wel zo nu en dan. De afgelopen week ben ik in de ochtenden naar school geweest, en hebben we oa een stadje in de buurt bezocht (la Plata). We zijn hier met de trein heen gegaan. Toen merkte ik voor het eerst dat ik me wel degelijk buiten Europa bevind! De deuren van de trein bleven open tijdens de rit en de conducteur kwam ons vertellen dat we goed op onze spullen moesten letten. Er hing ook een vreemde sfeer, maar we zijn goed aangekomen. Het uitgaan bevalt me ook prima haha. Er zijn heel veel clubs in Buenos Aires. Helaas zijn de prijzen van de drankjes vergelijkbaar met die in Nederland. Dit geldt ook voor kleding en eten. Taxi's en het openbaar vervoer zijn wel erg goedkoop! Een ritje van Groesbeek naar Nijmegen kost hier ongeveer €3,00. Vanavond gaan we uit eten en op stap. Omdat hier maandag een officiële feestdag is, zijn we allemaal vrij, dus lekker lang weekend! Vandaag heb ik ook mijn ticket naar Peru geboekt. Op 9 april reis ik via Brazilië naar Lima (ja ja, Joran van der sloot). Ter plaatse zal ik dan op zoek gaan naar een hostel. Een meisje die bij mij in het hostel verbleef zal mij de stad laten zien. Op 19 april moet ik in Cusco zijn, want dan begint mijn vrijwilligerswerk met straatkinderen. Vervolgens reis ik door maar Ecuador en Costa Rica. Ik wil jullie graag foto's laten zien, maar deze staan op mijn telefoon en niet op mijn iPad, dus dat ga ik nog een keer regelen! Woensdag ga ik een dagje naar Uruguay met een meisje uit Zwitserland. Begin april ga ik naar de Iguazu watervallen in Argentinië. Goede vooruitzichten dus :) nou tot snel en dikke knuffels vanuit Argentinie!

  • 22 Maart 2014 - 09:49

    Berry Hoekman:

    hoi cherouke
    wij zijn blij wat van je te horen,ik begreep dat je nog geen eimwee hebt naar nederland!
    en dat je het goed naar de zin hebt,fijn om dat te horen,geniet echt van die tijd dat je overal komt,
    en we zien vast wel een keer wat foto,s van je verblijf,de hartelijke groetjes uit WILSUM CITY.

  • 22 Maart 2014 - 10:19

    Mariska:

    Zo te lezen vermaak je je daar prima! Vordert het Spaans leren al wat? Ik blijf het dapper vinden dat je deze reis doet en kijk uit naar de foto's!

  • 22 Maart 2014 - 11:21

    Ria Thijssen:

    He Cherouke ,
    Wat goed weer van jou te horen ! Het gaat jou daar prima , lees ik .
    Ik vind het ongelofelijk knap en dapper wat jij doet !! En zo zie je meer , jij maakt overal vrienden .
    En terwijl wij donderdag een dag hadden met 20 c , is het er nu 8c ! Maar ja , wat wil je , het is pas 22 maart ! Wij hebben afgelopen week weer sinds lang mijn neef Stephan en zijn Roswitha gesproken !
    En gisteren heerlijke vissoep gemaakt !! Ook heb ik mijn medisch rekenen gehaald ! Sinds kort verplicht , je hebt een kans en moet 100% scoren .
    Ger gaat maandag beginnen met Topcare , duurt zo'n 18 weken , bij Dekkerswald .Gisteren hebben we samen de hechtingen eruit gehaald bij mij en nu maar eens kijken wat ik allemaal met mijn rechterhand kan doen . Lieve meid , pas goed op jezelf en enjoy every moment , want voordat je het weet bij je weer terug .Adios , dikke knuffel van Gerritje en Ria .

  • 22 Maart 2014 - 13:19

    Tonny:

    Hoi Cherouke,

    Gezellig om weer een reisverslag van jou te lezen. Je maakt onderweg van alles mee en ziet heel veel van de wereld. Knap hoor en natuurlijk een hele mooie ervaring , waar je de rest van je leven echt wat aan hebt.
    Voorzichtig, pas goed op je zelf, veel plezier en we verheugen ons op het volgende verslag.

    Groeten uit Groesbeek, Theo en Tonny

  • 22 Maart 2014 - 21:30

    Ellakersten:

    Hoi lieve schat,
    Leuk om weer een verslag van je te lezen. Ik ben steeds benieuwd hoe het je vergaat al spreken we elkaar ook regelmatig via skype of een mail. Fijn dat je het zo naar de zin hebt. We blijven je volgen.Liefs pap en mam.xx Good Luck

  • 23 Maart 2014 - 12:42

    Lonn:

    Hai lieve Chambaksi,

    Top dat je het zo goed naar je zin hebt daar. Dat wetende kan ik weer rustig slapen 's nachts ;-) Stuur je nog eens wat foto's? Vannacht droomde ik dat jij voor de Kerst (?!) een weekje naar Nederland kwam, hihi.

    Heel veel plezier en gezelligheid nog daar en lekker Eng0lzzz (en Spaans) praten. Goed op jezelf letten.

    Liefs van je gebroerte xxx

  • 29 Maart 2014 - 19:08

    Ineke:

    Hoi Cherouke,

    Zo te lezen gaat het goed met je, fijn dat je het naar je zin hebt.
    Je ziet zo wel een heleboel en doet andere contacten op.
    Ben je al gevorderd met je Spaans? Scheelt denk ik wel dat je dit al gehad had.

    Hier gaat alles zijn gangetje, Kaitlin deze week al weer 3 geworden.

    Cherouke tot de volgende keer en de groetjes van ons.
    Ineke

  • 04 April 2014 - 20:13

    Henk En Henriette:

    hoi cherouke fijn dat je het zo naar de zin hebt
    is toch een hele belevenis he en dat maak je
    niet zo vaak meer mee denk ik zul je wel goed
    op je zelf passen geniet er maar lekker van
    en tot de volgende keer groetjes van
    henk en henriette.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cherouke

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 7449

Voorgaande reizen:

06 Maart 2014 - 03 Augustus 2014

Zuid Amerika!

Landen bezocht: