Ciao Buenos Aires, Hola Lima! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Cherouke Kersten - WaarBenJij.nu Ciao Buenos Aires, Hola Lima! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Cherouke Kersten - WaarBenJij.nu

Ciao Buenos Aires, Hola Lima!

Blijf op de hoogte en volg Cherouke

09 April 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Hola a todos!

Zoals altijd is er een tijd van komen en een tijd van gaan. Vanavond zal mijn laatste nachtje in Buenos Aires zijn. Morgen (jullie tijd: 10 april 3:55), vlieg ik via Brazilie naar Lima. Daar zal ik een week de toerist uithangen om vervolgens aan mijn vrijwilligerswerk in Cusco (ook Peru) te beginnen. Afgelopen week heb ik nog heel wat dingen bezocht. Zo zijn we naar Bomba del tiempo geweest. Dit is een typisch Zuid-amerikaans feestje met trommels, bier en veel gezelligheid! Dit was ook een van de weinige plekken waar ik geen of nauwelijks toeristen zag. Nadat het spektakel afgelopen was liep iedereen achter de trommels aan naar een discotheek en ja ja, wij er achteraan natuurlijk. Super om eens mee te maken! Afgeloprn weekend zijn we naar de Iguazu watervallen geweest, tot nu toe echt het hoogtepunt van mijn reis. Echt geweldig! Ondanks dat het hier het hele weekend geregend heeft was het weer in Iguazu top! iedere dag ongeveer 30graden dus ook al wel bruin geworden haha. Voor wat Iguazu precies is, google maar eens! Voor foto's moeten jullie nog wachten. Zoals jullie lezen vermaak ik me prima, maar toch denk ik dagelijks aan jullie en hoe fijn het ook in Nederland is! Daarom vanuit hier een dikke kus voor mijn liefste vriendinnetje Linnpinn! En mama, dont panic. Alles komt goed! Tot de volgende keer vanuit Lima! xxxxxxxxx

  • 09 April 2014 - 02:17

    Vladimir:

    UFOs will nuke: UNSC in NY[NY], Chicago[IL], LA[CA], Houston[TX] and Miami[FL]. Also destroyed by nukes are: Mexico City[Mexico], Bogota[Colombia], Rio de J. and Sao Paulo[Brazil], Santiago[Chile], London and Manchester[UK], Amsterdam and The Hague[NL], Brussels[B], Paris and Lyon[F], Madrid and Seville[ES], Frankfurt/M and Berlin[D], Rome and Milan[I], Athens[Greece], Istanbul and Ankara[Turkey], Moscow and Nizhny Novgorod[Russian Federation], New Delhi and Mumbai[India], Beijing and HK[PRC], Bangkok[Thailand], Tokyo[Japan], Seoul[ROK], Sydney and Melbourne[Australia].

  • 09 April 2014 - 09:08

    Linnpinn:

    Dikke kus terug heldje! Goede reis alvast naar Lima en kiekt uut!!
    Tot skypie ;-) xxxxxxxx

  • 09 April 2014 - 10:46

    Ger & Ria Thijssen - Janssen:

    Ha die Cherouke ,

    Terwijl jij je opmaakt voor je volgende trip , gaan wij naar resp . het werk en Dekkerswald - Top Care .
    Heel wat anders dan Peru !! Maar we gunnen je het van harte !! En Igazu is een belevenis , dat weten wij . Machtig om te zien , we zullen de foto,s weer eens bekijken !!
    Verder hier alles z,n gangetje . Ger heeft in Twente een tuinkabouter gekocht en deze met het inpakken van de auto (gelukkig ) zelf laten vallen !! Maar zij is alweer redelijk goed aan elkaar gelijmd , nu nog even naar de plastische chirurg ....
    Dikke knuffel van ons , Gerritje en Zr . Muts .

  • 09 April 2014 - 12:19

    Lonn:

    Baksma! Mis je! Super dat je al weer naar het volgende land gaat en ik ben benieuwd wat je daar weer allemaal gaat beleven. Iguazu is supermooi, is uit het gebied, jwz! Hier is het goed. SP heeft een nieuwe konijnenmuts van mij gekregen (eierwarmer). Het is een roze muts met oren en oogjes, staat heel leuk maar wel een beetje te klein eigenlijk. Jammer dat ik hier geen foto bij kan voegen. Nou heel veel plezier nog met alles wat je gaat doen en wees voorzichtig aub! Veel liefs en zweetpoten, je gebroerte

  • 09 April 2014 - 12:21

    Mama:

    Dag liefste,

    Nee geen paniek, ik hou me rustig.Goede vlucht vandaag en heel veel plezier in Lima. Doe de groeten aan je peruaanse vriendinnetje.Voorzichtig en tot gauw.
    love you van mam en pap. xxxxxxx

  • 10 April 2014 - 20:38

    Ineke:


    Hoi Cherouke

    Hoorde dat je goed bent aangekomen, gelukkig.
    Op naar het volgende.
    Ben benieuwd hoe het daar weer is.

    Tot de volgende keer,
    Groetjes van ons.




  • 12 April 2014 - 21:08

    Tonny:

    Hoi Cherouke,

    Leuk weer een reisverslag van jou te lezen. De watervallen zijn geweldig zag ik op google, echt spectaculair.

    Geniet nog van een weekje vrije tijd. Veel plezier, groetjes en hou ons gezellig op de hoogte.

    Theo Tonny

  • 12 April 2014 - 22:55

    Carla:

    Heej Cherouke wat snel gaat de tijd nu alweer naar Lima! Lukt t nbeetje met Spaanse taal nu op naar de volgende ervaring geniet ervan denken aan je groetjes carla theo siebe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cherouke

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 7463

Voorgaande reizen:

06 Maart 2014 - 03 Augustus 2014

Zuid Amerika!

Landen bezocht: